Reklamacje
Poinformuj nas, jeśli nasze produkty lub usługi nie spełniły Twoich oczekiwań. Postaramy się rozwiązać Twój problem tak szybko, jak to możliwe.
Jak zgłosić reklamację
Będąc Klientem rynku finansowego, w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym,
masz prawo do złożenia reklamacji w wybranej przez Ciebie formie.
Wybierz Spółkę, z którą podpisałeś umowę
VB Leasing / Idea Getin Leasing / Idea Leasing
Korespondencyjnie
Prześlij pismo reklamacyjne na adres:
lub
VB Leasing S.A. w restrukturyzacji
ul. Fabryczna 6, 53-609 Wrocław
Telefonicznie
Złóż reklamację dzwoniąc na numer
801 199 199
71 33 44 900
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00-16:00
Do pobrania
VB Leasing Automotive / Idea Getin Leasing Automotive / Getin Leasing
Korespondencyjnie
Prześlij pismo reklamacyjne na adres:
lub
VB Leasing spółka akcyjna Automotive S.K.A. w restrukturyzacji
Kancelaria DOP
ul. 11 Listopada 71, 44-330 Jastrzębie Zdrój
Telefonicznie
Złóż reklamację dzwoniąc na numer
801 199 199
71 33 44 900
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00-16:00
Do pobrania
Getin Rent
Korespondencyjnie
Prześlij pismo reklamacyjne na adres:
lub
VB Leasing spółka akcyjna Automotive S.K.A. w restrukturyzacji
Kancelaria DOP
ul. 11 Listopada 71, 44-330 Jastrzębie Zdrój
Telefonicznie
Złóż reklamację dzwoniąc na numer
801 199 199
71 33 44 900
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00-16:00
Do pobrania
Termin udzielenia odpowiedzi
Reklamacje są rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
W bardziej skomplikowanych sytuacjach uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w podanym wyżej terminie, zawiadomimy Cię o dalszym toku postępowania.
Forma odpowiedzi
Zostaniesz poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji na wskazany w Twoim zgłoszeniu adres:
mailowy - tylko, jeśli wyraziłeś zgodę na tę formę kontaktu
lub
pocztowy - wyślemy list polecony (podaj adres, pod którym listonosz Cię zastanie).