Likwidacja szkód
Z naszą Asystą Szkodową zyskujesz:
pokrycie kosztu VAT za naprawę (dotyczy umów leasingu)
osobowy samochód zastępczy na czas naprawy, w miarę dostępności pojazdu w serwisie
pierwszeństwo naprawy w autoryzowanych serwisach na terenie całego kraju
bezgotówkowe rozliczenie i minimum formalności
powiadomienie SMS o statusie likwidacji szkody i stała opieka w procesie likwidacji szkody
Wybierz Spółkę, z którą podpisałeś umowę
VB Leasing / Idea Getin Leasing / Idea Leasing
Sprawdź jak zgłosić szkodę, gdy
Korzystasz z Asysty Szkodowej
Jak zgłosić szkodę
telefonicznie - zadzwoń na numer 801 199 199 lub 71 33 44 807 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00)
Jak przebiega proces likwidacji szkody
- Zgłoś szkodę w wybrany przez Ciebie sposób.
- Konsultant, niezależnie od wybranego przez Ciebie sposobu zgłoszenia, skieruje Cię do rekomendowanego serwisu. W razie potrzeby pomoże w zorganizowaniu holowania pojazdu.
- Zostaw samochód w serwisie i odbierz samochód zastępczy.
- Naprawione auto odbierz w umówionym terminie.
Co zyskujesz wybierając Asystę Szkodową
Nie korzystasz z Asysty Szkodowej / Chcesz zgłosić szkodę pozakomunikacyjną lub szkodę do umowy pożyczki
Jak zgłosić szkodę
Zgłoś szkodę w dogodny dla Ciebie sposób:
online - wypełnij formularz
mailowo - pobierz i wypełnij wniosek właściwy dla szkody, prześlij go na adres:
szkody@vbl.pl- gdy zgłaszasz szkodę komunikacyjną
majatek@cas-auto.pl - gdy zgłaszasz szkodę pozakomunikacyjną
Jak przebiega proces likwidacji szkody
Zgłoś szkodę przesyłając wypełniony wniosek.
Do pobrania
Dlaczego warto wybrać Asystę Szkodową
Zadzwoń
801 199 199
Jeśli korzystasz z Asysty Szkodowej
71 33 44 807
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00-16:00
VB Leasing Automotive / Idea Getin Leasing Automotive / Getin Leasing
Sprawdź jak zgłosić szkodę, gdy
Korzystasz z Asysty Szkodowej / Masz umowę serwisową - leasing mobilny
Jak zgłosić szkodę
Zgłoś szkodę w dogodny dla Ciebie sposób:
online - zaloguj się do Banku Kierowcy i zgłoś szkodę
lub
telefonicznie - zadzwoń na wybrany numer (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00)
801 199 199 lub 71 33 44 807 - dla umów leasingu operacyjnego
22 43 00 900 - dla umów leasingu operacyjnego z umową serwisową (leasing mobilny)
Jak przebiega proces likwidacji szkody
- Zgłoś szkodę w wybrany przez Ciebie sposób.
- Konsultant, niezależnie od wybranego przez Ciebie sposobu zgłoszenia, skieruje Cię do rekomendowanego serwisu. W razie potrzeby pomoże w zorganizowaniu holowania pojazdu.
- Zostaw samochód w serwisie i odbierz samochód zastępczy.
- Naprawione auto odbierz w umówionym terminie.
Co zyskujesz wybierając Asystę Szkodową
Nie korzystasz z Asysty Szkodowej / Chcesz zgłosić szkodę do umowy pożyczki
Jak zgłosić szkodę
Zgłoś szkodę w dogodny dla Ciebie sposób:
dla umowy leasingu
online - zaloguj się do Banku Kierowcy i zgłoś szkodę
lub
mailowo - pobierz i wypełnij wniosek, następnie prześlij go na adres:
szkody@vbl.pl - gdy masz zawartą umowę leasingu
dla umowy pożyczki
mailowo - pobierz i wypełnij wniosek, następnie prześlij go na adres:
dop@vbl.pl - gdy masz zawartą umowę pożyczki
Jak przebiega proces likwidacji szkody
Zgłoś szkodę przesyłając wypełniony wniosek.
Do pobrania
Opłata
Za wariant zgłoszenia szkody bez Asysty Szkodowej zostanie pobrana opłata według stawki określonej w Tabeli opłat i prowizji (po otwarciu strony wybierz drugą zakładkę VB Leasing Automotive / Idea Getin Leasing Automotive / Getin Leasing).
Dlaczego warto wybrać Asystę Szkodową
Zadzwoń
801 199 199
Jeśli korzystasz z Asysty Szkodowej
71 33 44 807
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00-16:00
Zgłoś online
Jeśli korzystasz z Asysty Szkodowej zaloguj się do Banku Kierowcy i zgłoś szkodę
Getin Rent
Sprawdź jak zgłosić szkodę, gdy
Korzystasz z Asysty Szkodowej
Jak zgłosić szkodę
Zgłoś szkodę w dogodny dla Ciebie sposób:
online - zaloguj się do Banku Kierowcy i zgłoś szkodę
lub
telefonicznie - zadzwoń na numer 22 43 00 900 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00)
Jak przebiega proces likwidacji szkody
- Zgłoś szkodę w wybrany przez Ciebie sposób.
- Konsultant, niezależnie od wybranego przez Ciebie sposobu zgłoszenia, skieruje Cię do rekomendowanego serwisu. W razie potrzeby pomoże w zorganizowaniu holowania pojazdu.
- Zostaw samochód w serwisie i odbierz samochód zastępczy.
- Naprawione auto odbierz w umówionym terminie.
Co zyskujesz wybierając Asystę Szkodową
Nie korzystasz z Asysty Szkodowej
Jak zgłosić szkodę
Jeśli nie korzystasz z Asysty Szkodowej zgłoś szkodę w dogodny dla Ciebie sposób:
online - zaloguj się do Banku Kierowcy i zgłoś szkodę
lub
mailowo - pobierz i wypełnij wniosek, następnie prześlij go na adres:
cfm@cas-auto.pl - gdy masz zawartą umowę leasingu
dop@vbl.pl - gdy masz zawartą umowę pożyczki
Jak przebiega proces likwidacji szkody
Zgłoś szkodę przesyłając wypełniony wniosek.
Do pobrania
Opłata
Za wariant zgłoszenia szkody bez Asysty Szkodowej zostanie pobrana opłata według stawki określonej w Tabeli opłat i prowizji (po otwarciu strony wybierz trzecią zakładkę Getin Rent).
Dlaczego warto wybrać Asystę Szkodową
Zadzwoń
Jeśli korzystasz z Asysty Szkodowej
22 43 00 900
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00-16:00
Zgłoś online
Jeśli korzystasz z Asysty Szkodowej zaloguj się do Banku Kierowcy i zgłoś szkodę
Usługa realizowana jest przez Centrum Asysty Szkodowej Sp. z o.o. Informacje zawarte w niniejszych materiałach nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego w szczególności art. 66 i nast. k.c. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie – w przypadku pojazdów specjalistycznych usługa może różnić się od przedstawionej.